Spotkania informacyjne w Bytowie i Lęborku: „Wsparcie na zwiększenie konkurencyjności firmy”

Spotkania informacyjne w Bytowie i Lęborku: „Wsparcie na zwiększenie konkurencyjności firmy”

Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich dla Przedsiębiorców w Słupsku zaprasza na bezpłatne spotkania informacyjne w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości: 16 listopada 2022 r. do Bytowa i 18 listopada 2022 r. do Lęborka.

Spotkania poświęcone będą możliwościom pozyskania wsparcia przez przedsiębiorców na inwestycje oraz przedsięwzięcia rozwojowe.

Miejsce i termin spotkań:

  • Bytów: Spotkanie odbędzie się 16 listopada 2022r. (środa) w godz. 10:00 – 13:00  w siedzibie Inkubatora Przedsiębiorczości w Bytowie, przy ul. Podzamcze 34 (sala konferencyjna nr 212,  II piętro).
  • Lębork: Spotkanie odbędzie się 18 listopada 2022r. (piątek) w godz. 10:00 – 13:00  w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lęborku, przy ul. Czołgistów 5 (sala obrad rady, nr 13).


W programie spotkań m.in.:

  1. „SPEKTRUM” – informacje o systemie wsparcia usług doradczych
  2. „Kompetencje dla sektorów 2” – program dofinansowania przedsiębiorstw w obszarze szkoleń, studiów podyplomowych
  3. Możliwości finansowania poprzez wsparcie zwrotne:
    – Rodzaje pożyczek i co można sfinansować z pożyczki
    – Limity i ograniczenia dotyczące instrumentów zwrotnych
    – Sposób rozliczenia wydatków
    – Poręczenie w województwie pomorskim.
  4. Ulgi podatkowe i specjalistyczne usługi dla przemysłu – (prezentacja PARR, SSSE, SIT)

Nasz Zespół podczas tych spotkań przedstawi m.in.:

✅ kryteria jakie należy spełnić aby uzyskać ulgi w zasięgu Słupskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej

✅ specjalistyczne usługi oferowane przez Słupski Inkubator Technologiczny

✅ usługi związane z pilotowaniem i videofilmowaniem z drona, organizacją live streamingu spotkań/konferencji/szkoleń oraz przygotowaniem filmów promocyjnych dla przedsiębiorstw oraz innych podmiotów wraz z postprodukcją oferowane przez Pomorska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.


Wiecej informacji o spotkaniu oraz rejestracja:

https://bit.ly/3DMt3jk

Zobacz też