Jak dogonić i pokonać konkurencję dzięki content marketingowi oraz SEO?
Marketing internetowy jest bardzo skuteczną bronią przeciwko konkurencji. Daje również nowym firmom możliwość szybkiego wejścia na rynek oraz dogonienia liderów branży.
Pod warunkiem, że Twoje działania są dobrze przemyślane i przygotowane. Działanie na oślep sprawia, że marketing staje się kosztem, a nie inwestycją.
Co rozbić, żeby Twoje działania były inwestycją, która generuje sprzedaż Twojej firmy?
W jaki sposób wyłapać nieefektywne działania i skupić się na tym, co działa?
Zapraszamy na drugie warsztaty, podczas których skupimy się na Content Marketingu oraz podstawach pozycjonowania SEO.
Co zyskasz dzięki spotkaniu?
– Dowiesz się, dlaczego treści pełnią strategiczną rolę w Twojej firmie.
– Poznasz sposoby optymalizacji Twoją strony pod wyniki wyszukiwania Google.
– Nauczysz się tworzyć skuteczną strategię bez marnotrawienia Twoich cennych zasobów takich jak czas i pieniądze.
Do kogo skierowane są warsztaty?
– Do właścicieli firm i mendżerów marketingu, którzy chcą poprawić skuteczność prowadzonych działań marketingowych.
– Do osób, które myślą o własnym biznesie w Internecie
– Do osób planujących zmianę branży i rozwijających karierę
Termin: 22.06.2022 godz. 10:00-13:00
Prowadzący:
Marcin Klinkosz
przedsiębiorca, autor książek oraz trener biznesu. Specjalista w zakresie marketingu hybrydowego. Doradza, szkoli oraz prowadzi skuteczne działania marketingowe dla małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw z Polski, Irlandii oraz Wielkiej Brytanii. W swojej książce „#PrzeskoczTo” promuje ideę sportowej skuteczności w życiu i biznesie. Właściciel agencji marketingowej MK Digital.
Koszt: 50,00 zł netto/ warsztat.
Rejestracja: sit@sit.slupsk.pl
Nie jesteś pewien, czy szkolenie jest dla Ciebie?
Poznaj niektóre opinie uczestników pierwszego spotkania:
Krzysztof Bogdański, Słupskie Bańki Mydlane:
Skorzystałem ze szkolenia, bo mam świadomość, że rozwój biznesu to nie tylko wiedza na temat produktu, pasja i szczere chęci. Biznes to szeroko pojęte działania marketingowe, które nie do końca były moją mocną stroną. Wszystkie dotychczasowe strategie budowałem na zasadzie prób i błędów, próbując nadążyć za oczekiwaniami współczesnych konsumentów. Niepewność podejmowanych działań hamowała rozwój mojej firmy. Po genialnie przeprowadzonym szkoleniu zdobyłem nie tylko wartościową wiedzę przekazaną przez praktyka, ale również pewność siebie i motywację do rozpoczęcia zmian w mojej firmie. To szkolenie, to jedno z najbardziej wartościowych, na jakich byłem.
Małgorzata Trąbka, Mobilna Księgowa:
Bardzo dziękuję za super szkolenie. Wciągająca forma zajęć, ogromna wiedza prowadzącego, przekazana w przystępny i kreatywny sposób. Bardzo dużo praktycznych elementów, do wykorzystania „od zaraz”. Część warsztatowa, konfrontacja pomysłów z innymi uczestnikami i praca w grupie, pokazały siłę szkoleń stacjonarnych. Dodatkowo świetna lokalizacja i organizacja całości. Do zobaczenia na kolejnych warsztatach.
Agnieszka Dobosz, DS Technology
Skończyłam studia o kierunku Zarządzanie i marketing, a było to ponad 20 lat temu i podczas szkolenia okazało się jak niewiele ma dzisiejszy marketing do tego co poznałam w trakcie studiów i co wdrażałam w swojej firmie. Z przyjemnością rekomenduję szkolenie z content marketingu osobom, które chcą dowiedzieć się jak redagować profesjonalne teksty, pozycjonować stronę oraz prowadzić kampanię marketingu treści. Polecam przede wszystkim Marcina Klinkosza jako prawdziwego eksperta i praktyka, który przekazuje specjalistyczną wiedzę dynamicznie i w sposób bardzo zrozumiały. Uczestnicy na bieżąco weryfikowali nowo zdobytą wiedzę. Duża ilość ćwiczeń i zaangażowanie prowadzącego spowodowało, że szkolenie było bardzo wartościowe. Z pełną odpowiedzialnością polecam.